Emek Mimarlık
Yemek Sepeti
Yorumlar
YORUM YAP
Mehmet Kartal
12.02.2021
Şampiyonlar Liginin resmi oyunlarından Predictor diye maçların skorunu ve ilk golü kimin atacağına dair bir oyun var. Bu oyunun Türkiye uyarlaması için öncü olamaz mısınız acaba?
Ahmet
11.02.2021
Abi ne yaptin bea oyuncularin fiyatlarinin çoğu artmiş bir de sikinti şurada bupendzanin kim bilebilirdi ki bu kadar cikis yakalayacagini ligin basinda kimse tahmin edemezdi bir de cenk ahmetin asil mevkisi defans zaten niye degişsin ki adamin asil mevkisi bu diyelim degisti yeni bir teknik direktor geldi cenk ahmeti asil mevkisinde oynatiyo o zmanda mi degisecek biraz saçma olmuş yaziniz herkesin arabasi benzini yok bence oyun ek butcelerle zaten adaleti saglamaya calisiyo sizin dediginiz sistem arabsi benzini bütcesi yüksek olanlarin işine yarar adalet nerde o zman katilmiyorum
eyüp balcı
11.02.2021
Faztezi Futbol adına yaptıklarınız sadece oyun oynayıp, kazanma kültürü ve popülarist söylemler ile insanları tatmin etmek adına değil de ülkemizde bu işi küresel arenadaki seviyelerde temsil nişanesi yapmak için verdiğiniz çabaya büyük saygı duyulmalı. Elinize emeğinize sağlık canlar...
Tunç Bozacılar
11.02.2021
Kullanıcıya avantaj sağlamak kavramı bize özel değildir, dünyada FF oynanan her ülkede olduğu gibi adı SCOUT olan her internet platformu aynısını yapmaktadır. Bu ülkede bu bilinmediği ve daha önce emsali görülmediği için, kullancılara avantaj sağlanıyor cümlesini göz ardı etmek durumundayım. Sene 2021, bilgi ve iletişim çağındayız. Elbette hiç bir şey gizli kalmamalı ve birileri bu oyuna ait her alt dalı yeşertmeli, kalkındırmalı ve yüceltmeli ki, kültür oluşabilsin, oyun bilinsin duyulsun gelişsin. Ben avantaj kavramına bir olgu olarak bakıyorum ve bu kavramın sadece kullanıcı eksenli görülmesine karşı çıkıyorum. Biz aslında PO SOSYAL LİG'i ihya ediyoruz, kazanan daima kasadır unutulmasın....

Farkında mısınız FFT sayesinde PO SOSYAL LİG ne kadar daha çok tanınıyor, duyuluyor, biliniyor? Farkında mısınız parmaklarını kımıldatmadan oyuna dair binlerce etkileşim sağlanıyor, sakat cezalardan muhtemel 11'lere oyuna ait her gelişmeye ait şeyler paylaşılarak PO SOSYAL LİG markası gelişiyor? Neden biz kullanıcıya avantaj yaratıyoruz ki? Kullanıcıya 1 ise PO SOSYAL LİG bundan 10 nemalanıyor... Neyse bu konu derin, gelelim asıl meselemize...

Hayatın her kademesinde olduğu gibi DENGE kavramı bu oyunda da geçerlidir, geçerli olmak durumundadır. Kullanıcılar kadro yaparken ne çok zorlanmalı ya da şu anda olduğu gibi ne de aşırı kolay ve herkesi alabileceği bir oyun ortamı bulmalıdır. Bunun esası; herkesin eşit bütçe ile kadro kurmasıdır, lakin bu oyun maalesef buna da müsaade etmemektedir. Arabası ya da benzin parası olanın istediğini alabildiği bir şey olmuştur. Hiç istemediğimiz bir şey bu, kesinlikle. Zaten o sebeple geçen sezon PASSO oyununu yaparken herkese eşit bütçe vermiştik halbuki! Hadi onu da geçtim, bu sezondan itibaren ise araba-benzin-bütçe vs bunlara dahi gerek olmadan; herkesin istediği her oyuncuyu rahatlıkla alabildiği garip bir şeye bürünmüştür. Ya 0, ya da 10! Ortası (DENGESİ) yok bu oyunun, ama olmalı. Boupendza 5 küsür iken gol krallığına koşuyorsa ve hala 5 küsürse orada bir sıkıntı vardır. Bakasetas iki sendir 30 gole katkı verirken hala 6 küsür ise orada da bir sıkıntı vardır. Aynı şey zerre katkısı olmadan 8.5m bandında olan oyuncular için dee geçerlidir. Farketmez! Devre arası fiyat güncellemeleri bunun en güzel zamanıdır, revize edilmeldiri ki, oyunda isteyen istediğini alamasın, oyun daha zevkli hale gelebilsin. Biz hiç bir zaman kullanıcı tarafında değiliz, PO SOSYAL LİG tarafında da değiliz. Tek yerimiz OYUNUN TA KENDİSİ, FANTEZİ FUTBOL! Yoksa ben istemz miyim Beşiktaş 387 sene üst üste şampiyon olsun. Ama kimse düşünmez ne zevki kalır rekabetin, şampiyonluğun ne de futbolun...

Sözün özü, futbolcu fiyatının artması yönünde tavsiyemiz yoktur, iyi oyuncuların, performans gösteren oyuncuların fiyatının artması yönünde tavsiyemiz vardır. Aynı minvalde gereksiz pahalı olan oyuncuların da fiyatının aşağı inmesini istiyoruz. Yıllardır ön liberoları neden bu kadar pahalı yapıyorsunuz diye sadece benim 12 tane yazım var! Olması gereken de budur normal şartlar altında. Hem tüm dünyadaki tüm FF oyunlarında, hem de bugüne kadar ülkemizde oynanan tüm FF oyunlarında...
Yunus DİŞLİ
11.02.2021
Normal de yaptığınız bazı çalışmaları başarılı buluyorum ama bu yazıyı tamamen gereksiz bir yazı ve çalışma olarak gördüğümü söyleyebilirim. Siz değil misiniz ki Twitter dan telegramdan bu güzel oyunu oynayan kişilere avantaj sağlayacak bilgileri paylaşan???? Bu yazi ile önceki yaptığınız çalışmalar çelişiyor bence. Oyuncu fiyatları konusundaki yaklaşımınız saçma olmuş. Her iyi iş yapan topcunun fiyatı değişmesi ne kadar doğru.. ki bu oyunu oynayanlara zarar. Boupendza sene başında ilk 11 oynayıp golleri atsaydı eyvallah devre arasında 8 milyon yap. Ama adam 4 tane gol atti sonra 2 şer 2 şer goller atti diye 8 milyon olsun demek yanlıştır. Bu boyle belirlenmiş.. kimse ilk haftalar ilk 11 e giremeyen bir topcunun sonradan gol krallığına oynayacağını tahmin etmiyordu. büyük kulüplerin haricinde iş yapan bir topcu peydah olmuş oldu ve bu kullanıcılara faydası olan birsey. Bırakın oyunu oynayan insanlarda desin ucuz a iş yapan topçu var diye.. herkes yakit alamıyor, herkesin arabası yok. Bunu da düşünelim.. kısacası fiyatlar konusunda talihsiz bir yazi olmuş. Cenk ahmet vs. Ilerde oynayan defans oyuncusunu neden diyorsunuz ki orta sahaya alsınlar diye.. herkes gayet mutlu mesut. İsteyen alir kadrosuna isteyen almaz. Neden orta sahaya alınsın. Bu düşünceniz de bana göre yanlış..

Ha, transfer olup, sözleşmesi fesh edilen vs. Topculari yazmanız guzel. Çıkarsınlar oyundan doğru, kalabalık yapmasınlar. Bu düşünce güzel. Ama sadece bu. Digerleri değil.
Hakkı Zülkadiroğlu
11.02.2021
Çok çok değerli ve önemli bir çalışmaya imza atmışınız. Umarım hemencecik dikkate alırlar ve oyun adına haksızlıklar giderilir. Emeklerinize çok çok sağlık 👏🏻
Neşet Can Sarıca
11.02.2021
Fiyatların hiçbirine katılmıyorum.
ÖMER FARUK
11.02.2021
Müthiş bir çalışma emeğinize sağlık
Engin Gürses
11.02.2021
çok çok değerli bir çalışma, tebrik ederim ...